Remarketing Online

In publicitatea online, termenul de REMARKETING se refera la posibilitatea de a te adresa vizitatorilor care ti-au vizitat site-ul in trecut. In functie de domeniul de activitate al fiecarui website, putem sa targetam doar vizitatorii care au facut anumite actiuni sau care par destul de interesati de informatia oferita. De exemplu, putem sa targetam doar persoanele care au adaugat produse in cosul de cumparaturi si nu au finalizat comanda sau doar celor care au mai cumparat produse de la noi.

Reclamele apar pe reteaua de display si pot fi livrate prin mesaje personalizate, in functie de categoriile de persoane vizate. Este o metoda de marketing eficienta pentru ca avem informatii despre ceea ce cauta posibilul client. De asemenea, majoritatea vizitatorilor nu cumpara de pe primul site, fiind nevoie sa le reamintim oferta noastra.

remarketing

De exemplu:
In cazul unui site de turism extern, avem un numar de vizitatori care au ajuns si s-au plimbat pe ofertele de Grecia, in special insula Thassos. Avem posibilitatea sa-i retinem pe acesti utilizatori (prin intermediul cookie-urilor introduse de Google), ulterior sa le livram reclame personalizate cu oferte de cazare in Thassos. Aceste reclame vor fi afisate doar utilizatorilor in cauza, pe site-urile partnere Google (portaluri, site-uri de anunturi, site-urile principalelor ziare si reviste online, youtube, etc.). Acest tip de reclama aduce atat vizibilitate brandului, cat si vanzari targetate in functie de interesele utilizatorilor.

One Comment

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *