Selectează o Pagină

SERVICII SEO:

Optimizare SEO pentru Magazine Online & Site-uri de Prezentare

Optimizarea SEO reprezintă un proces complex de analiză și implementare tehnică pentru creșterea vizibilității site-ului în rezultatele motoarelor de căutare

Care sunt pașii unui proces de optimizare SEO?

Pentru a implementa un astfel de serviciu trebuiesc stabilite obiectivele campaniei si realizarea unui audit pentru magazinul online sau site-ul de prezentare actual. Se validează datele, ulterior se trece la implementarea efectivă a soluțiilor.

Pașii propuși de noi sunt următorii:

  1. stabilirea obiectivelor
  2. audit-ul (analiza) site-ului sau magazinului online
  3. studiul cuvintelor cheie și a volumelor de căutare (vezi exemplu și imagine mai jos)
  4. validarea ipotezelor

Important: Implementarea unui serviciu de optimizare SEO poate dura săptămâni si chiar câteva luni de zile. Din acest motiv, este foarte importantă partea pregătitoare a procesului: analiză, studiu, adunare de date și validarea acestora. În cazul în care un client nu are istoric sau date relevante în Google Analytics, recomandăm implementarea unei campanii Google Adwords (Google Ads) pentru validarea datelor.

Exemplu: Să zicem că dețineți un magazin online de materiale de construcții și ajungem la ipoteza că trebuie promovat pentru expresia cheie „materiale de construcții”. Pentru a testa performanțele acestei fraze cheie, recomandăm validarea acestei ipoteze printr-o campanie Google Ads din următoarele motive:

  • Este posibil ca expresia să aducă trafic mare pe site dar să nu producă și conversii (vânzări, telefoane de la clienți, cereri de ofertă). Pot fi testate simultan multe fraze cheie, atât generaliste, cât si pe grupe de produse (ex: materiale de construcții, depozit materiale de construcții, cărămidă sau BCA), în funcție de ofertele magazinului. Vedeți imaginea de mai jos pentru volumele de căutari în Google Search pentru 2018. Este posibil ca fraze precum „cărămidă” sau „BCA pret” să fie mult mai eficiente în ceea ce privește vânzările sau conversiile.

  • volumul de cuvinte studiate poate fi foarte mare și validarea datelor durează mult mai puțin ca orizont de timp

5. Implementarea soluțiilor tehnice pentru optimizarea SEO on-page: cuvinte cheie, descrieri, text, analiza platformei online, testul serverului web, scăderea timpului de răspuns, analiza performanțelor pentru telefoanele mobile, etc.

6. Implementarea de soluții off-page, dacă este cazul: articole de specialitate, articole educative, blog-uri.

7. Monitorizarea lunară a rezultatelor, îmbunătățiri frecvente.

Avantaje și dezavantajele Optimizării SEO:

  • avantaj: poate produce rezultate pe timp de îndelungat cu un buget fix alocat inițial
  • avantaj: poate produce un ROI foarte mare dacă implementările au succes
  • dezavantaj: nu există o rețetă magică, sunt urmărite niște ghiduri de bună practică
  • dezavantaj: rezultatele sunt vizibile într-un timp îndelungat și nu există garanții că implementarea va produce rezultatele așteptate

S-ar putea să te mai intereseze: Campanii PPC Google Adwords

Cum începem?

Pentru a ne cunoaște, este bine să stabilim o intalnire. Acest prim pas este necesar pentru a întelege afacerea dumneavoastră și obiectivele urmărite. Ne gasiți la 0723.322.449 sau info@glbr.ro